TSV mukana Kongressi 2015 messuilla

Tiedotteet   17.3.2015 12.41   Päivitetty 17.3.2015 12.46

Miten osaamisesta tehdään kansainvälinen menestystarina

Kansainväliset kongressit ovat keskeisimpiä foorumeita, joissa suomalaiset huippututkimukset, innovaatiot sekä niiden tekijät saadaan kansainvälisten toimijoiden ja medioiden tietoisuuteen. Miten oman tieteenalan kongressia voi hakea, mistä on mahdollista saada hankkeelle rahoitusta ja keiden kanssa olisi hyvä verkostoitua. Miksi akateemisen ja yritysmaailman kohtaamiset ovatmerkityksellisiä, mistä alkutaipaleella olevien hankkeiden käynnistämiseen ja käytännön asioihin  voi saada apua.

Näistä ja monesta muusta tiedemaailman ajankohtaisesta aiheesta keskustelua ja ajatusten vaihtoa Kongressi 2015 tapahtumassa. TSV:n asiantuntijoita voit tavata messujen aikana Finland Convention Bureaun osastolla nro 7 (Veranda).

Kongressi 2015 tapahtuman yhteydessä järjestetään ke 25.3. klo 12-13 Pro Congress luento ja palkinnonjako. Finland Convention Bureaun myöntämä Pro Congress -palkinto luovutetaan vuosittain ansioituneelle kongressien järjestäjälle.

Tervetuloa!

Kongressi 2015, Finlandia-talo, Mannerheimintie, Helsinki

Tapahtuma on avoinna ke 25.3. klo 09:00-16:30 ja to 26.3. klo 09:00-16:30. Tapahtuma on maksuton, ilmoittaudu osoitteessa www.kongressimessut.fi