Tule töihin TSVhen!

Tiedotteet   13.9.2017 15.39   Päivitetty 13.10.2017 15.45

Tieteellisten seurain valtuuskunta tukee ja kehittää tieteellistä tiedonvälitystä ja julkaisutoimintaa tarjoamalla jäsenseuroilleen painettujen julkaisujen välitykseen, varastointiin ja tuotantoon liittyviä palveluita, avoimien verkkolehtien Journal.fi -palvelun, verkkopalveluita sekä tieteelliseen julkaisutoimintaan liittyviä koulutuksia ja infotilaisuuksia. Lisäksi valtuuskunta jakaa vuosittain tieteelliseen julkaisemiseen tarkoitettuja valtionavustuksia.

Haemme julkaisupäällikköä vakinaiseen työsuhteeseen 1.12.2017 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Julkaisupäällikön tehtäviin kuuluu

• yleisvastuu julkaisupalvelujen toiminnoista ja yksikön esimiehenä toimiminen
  • tieteellisen julkaisutoiminnan kehittäminen
  • Tieteellisten seurojen julkaisutoimintaan tarkoitettujen valtionavustusten linjaukset ja avustusprosessin hallinta
  • tieteelliseen julkaisutoimintaan liittyvä tiedottaminen jäsenseuroille sekä koulutus- ja infotilaisuuksien järjestäminen sekä muut julkaisutoimintaan liittyvät tapahtumat

Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää

• ylempää korkeakoulututkintoa
  • tiedeyhteisön tuntemusta
  • kokemusta tieteellisestä julkaisemisesta
  • johtamis- ja esimieskokemusta
  • kokemusta ja osaamista monipuolisesta verkostoitumisesta ja yhteistyöstä
  • vahvaa suomen, hyvää ruotsin ja englannin kielen taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi
  • hyviä esiintymis-, viestintä- ja kommunikaatiotaitoja ja IT-taitoja

Arvostamme

• tieteellistä tai taiteellista jatkotutkintoa
  • tieteellisen julkaisemisen kotimaista ja kansainvälistä tuntemusta, erityisesti avoimen julkaisemisen ja digitaalisen toimintaympäristön tuntemusta
  • valtionavustustoiminnan tuntemusta

Tehtävän palkkauksessa noudatetaan yksityisen opetusalan työehtosopimusta.  Hakija voi esittää oman palkkatoivomuksensa. Koeaika on 4 kk.

Vapaamuotoiset hakemukset ansioluetteloineen yhtenä pdf-tiedostona viimeistään maanantaina 9.10.2017 klo 16.15 sähköpostilla tsv(at)tsv.fi, viestikenttään otsikko ”TSV julkaisupäällikkö”, tai osoitteella Tieteellisten seurain valtuuskunta, Snellmaninkatu 13, 00170 Helsinki.

Lisätietoja: Tieteellisten seurain valtuuskunnan toiminnanjohtaja Lea Ryynänen-Karjalainen, puh +358 9 228 69 222, 19.9., 21.9., 29.9 ja 2.-4.10., s-posti lea.ryynanen-karjalainen(at)tsv.fi).

Lisätietoja Tieteellisten seurain valtuuskunnan toiminnasta osoitteessa www.tsv.fi ja https://www.facebook.com/tieteellistenseurainvaltuuskunta/